• Dyna-Mix

    Ilse: "Ik volg geregeld een SUP Pilates les van Natalie. Door de overweldigende omgeving gecombineerd met Natalie haar energieke en positieve attitude zou je het branden van je buikspieren bijna vergeten."
  • Houdt jou in beweging

    Marit: "Na een les ZwangerFit voel ik me weer 100% vrouw, sportief en krachtig"
  • Holistische aanpak

    Farunya:"Dankzij de healing van Natalie voel ik me letterlijk geheald"
  • 1
  • 2
  • 3
Waarom Suppen?

- Suppen is een goede training

- Suppen is een perfecte core-stability training, maar is ook goed voor: benen, billen, armen en schouders.

- Suppen is makkelijk.

- De basis van het suppen heb je snel onder de knie. Hierdoor kun je relatief snel SUP tochten maken en is het snel leuk!

- Suppen geeft rust, want je bent al snel uit je hoofd en in je lijf. Zeker als we op een mooie lokatie suppen, zoals de Loosdrechtse Plassen.

 



SUP-Pilates

Wel eens een reguliere mat-Pilates les meegedaan? En vond je dat leuk?

Dan is de SUP-Pilates les ook echt iets voor jou. Een Pilates les op een SUP-board.

We gaan de Loosdrechtse Plassen op en suppen naar het beschermde gebied waar we met de Pilates les gaan starten.

Hier is het 1,5 uur genieten van de natuur terwijl je werkt aan: kracht, stabiliteit en coördinatie.

Nog nooit gesupt? Geen probleem, dat leer je zo!

Koud krijg je het echt niet, want we hebben wetsuits indien nodig. Dus waar wacht je nog op? Kom genieten!



 Ervaring:

 Ilse: "Geregeld volg ik een SUP-Pilates les van Natalie. Voor mij is dat de ultieme vorm van ontspanning door inspanning. Al peddelend door het natuurgebied van de Vuntus plas warmen we samen op, waarna we de SUPs tussen de lelies leggen en starten met de les. Ik kan me geen mooiere 'gym' op aarde voorstellen en geen fijner mens dan Natalie om de les bij te volgen. Door de overweldigende omgeving gecombineerd met Natalie haar energieke en positieve attitude zou je het branden van je buikspieren bijna vergeten. Bijna....maar ook daarom blijf ik komen."